נושא: תמיד אפשר לבדוק יד שניה בחנויות תאריך: 6/8/2009 3:11:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
את אופני הכניסה שלי - TREK4500 קניתי בחנות בכ-1200 ש"ח, משומש במצב מצויין. עשו אצלי איזה אלפיים קילומטרים ללא תיקונים מיוחדים.
בחנויות לפעמים נותנים אחריות קצרה, כך שאפשר להיות רגועים שלא קונים חתול בשק.
אבל זו סתם דוגמה. תמיד אפשר למצוא משהו טוב, בהינתן הזמן לחיפוש, והזמן לשיטוט בחנויות.
|