נושא: אין לי בעיה עם מגה אבל אופניים לא הייתי קונה שם תאריך: 6/8/2009 3:11:00 PM
מחבר/ת: David kaplan
מגה משוקים אופניים המיובאים ע"י רוזן. קנה את האופניים ברוזן אם שרות ואחריות כמן שצריך ושמןר את הנקודות לציוד (לא תאמין כמה מהר תגמור את הנקודות!)
אני ממליץ להשקיע עד טיפה ולקנות אופניים שיגרמו לך לרצות להמשיך להמשיך ואני לא מדבר על אלפי שקלים. ההבדל בין אופניים ב1200 ל1600 שח משמעעותי מאוד.
לדעתי המרידה SUB40 נותנים תמורה טובה ואפשר להתחיל איתן אבל אני ממליץ בחום על הAVALANCHE 3.0 09 GT לדעתי זה הזוג הטוב ביותר לכניסה
אביזרים: קסדה - חובה ואל תתפשר על קסדה ב60 שח בנדנה - כדאי כפפות -חובה מכנס - רצוי מאוד משאבה פנימיות (לפחות שתיים ועם חומר) סט כלים יעודי בסיסי תיק עם שקית מים - אם אתה קונה קנה משהוא איכותי (שורש לדוגמא)
עדיין חושב שאין לך נה לעשות עם הקודות?
|