הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2009 3:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  150 נשמע הרבה לאופני ז"ק
נושא: 150 נשמע הרבה לאופני ז"ק תאריך: 6/8/2009 3:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אלא אם כן אתה ממש מתפרע איתם - וכתבת שאתה לא.

את הסאנטור קח רק אם אתה מתכנן לטפל בו בעצמך. לא פתחתי כזה, אבל אני לא מתאר לעצמי שהוא מורכב מאוד. סביר להניח שניקוי ושימון (או גירוז) פעם בשלושה חודשים עד חצי שנה יספיק.

לפני שאתה משלם עליו - ודא שאין חופש תנועה (תיקתוקים) בין החלק העליון והתחתון. אם כן זה אומר שיש שחיקה בבושינגים - וזה כבר מצריך התערבות יותר מתוחכמת.


חזרה לפורום