הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2009 4:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור אסידון עם תוכן  עוד שאלה אחרונה, כמו כן תודה רבה על התשובות!
נושא: עוד שאלה אחרונה, כמו כן תודה רבה על התשובות! תאריך: 6/8/2009 4:06:00 PM
מחבר/ת: אור אסידון

הבנתי שיש בולמים שמתאימים ל 9 אינצ´ או ל 20 אינצ´ בהתאם לסוג האופניים.
איך אני בודק באופניים שלי {SCOTT REFLEX 20} שהסאנטור יתאים להן?


חזרה לפורום