הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2009 6:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעקב פוגל עם תוכן  שיכוך מלא
נושא: שיכוך מלא תאריך: 6/8/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת: יעקב פוגל

שלום
ברשותי 4300TREK כאופני כניסה.
אני מעוניין להחליף לשיכוך מלא שיתאים לדרישות של קצת כביש + שבילים + קצת סינגלים.
אבל בעיקר הנאה..
התקציב הוא 3000 גג(ביד שניה...)ואני מתכוון להישאר איתם הרבה..(מחוסר מזומנים בעתיד לכן זה צריך להיות משהו טוב)
האופציות שבחנתי הם:
hero 5r
gt i drive 5
בעדיפות לhero
מה אתם אומרים?
תודה רבה :) :suss:


חזרה לפורום