נושא: שיכוך מלא תאריך: 6/8/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת: יעקב פוגל
שלום ברשותי 4300TREK כאופני כניסה. אני מעוניין להחליף לשיכוך מלא שיתאים לדרישות של קצת כביש + שבילים + קצת סינגלים. אבל בעיקר הנאה.. התקציב הוא 3000 גג(ביד שניה...)ואני מתכוון להישאר איתם הרבה..(מחוסר מזומנים בעתיד לכן זה צריך להיות משהו טוב) האופציות שבחנתי הם: hero 5r gt i drive 5 בעדיפות לhero מה אתם אומרים? תודה רבה :) :suss:
|