הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2009 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  דבר ראשון..
נושא: דבר ראשון.. תאריך: 6/9/2009 2:27:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

בבגדלת בולם לאופניים תבדוק את הוראות היצרן אם ניתן להגדיל את הבולם ואם כן לכמה?? כי לא ניתן להגדיל את הבולם יווצר לך מצב שהחלק הקידמי של האופניים מקבל זווית כלפי מעלה והאופניים עלולות להישבר לחצי.. לפי תמונות שראיתי של סוג האופניי לא מומלץ להחליף בולם בקשר לבדיקת מצב הבולם אתה צריך לקחת אותו לבדיקה אם הוא יד שנייה כמובן ולבדוק שאין נזילה או משהו משוחרר לא עולה הרבה כסףף!! מקווה שעזרתיי :)



חזרה לפורום