הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2009 5:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  אתה מתכוון ל9מ"מ או 20 מ"מ
נושא: אתה מתכוון ל9מ"מ או 20 מ"מ תאריך: 6/9/2009 5:57:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

זהו קוטר הציר של הגלגל הקידמי הסטנדרט באופני XC הוא 9מ"מ
ככה שסביר שזה מה שיש לך
לגבי הסאנטור אני רוכב עם XCR100 והוא אחלה בולם בייחוד ביחס למחיר שלו
נראה לי שה120 הוא 9ממ
אתה יכול לבדוק לפי הדרופים ב9ממ הדרופים הם מגרעות שבתוכן מתיישב ציר הגלגל
ב20 ממ יש טבעת שדרכה מעבירים את הציר בכול מקרה 99% שאצלך זה 9ממ


חזרה לפורום