נושא: שלום לכולם...! תאריך: 6/9/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: שי ברלב
אהלן, אני חדש בעסקי האופניים, ורציתי כמה טיפים אפ אפשר.. אז קודם כל בחרתי להתחיל עם GT דגם: OutPost Disc 09, אשמח לשמוע תגובות על הדגם הזה לאלו שהתנסו בו.. דבר נוסף הייתי רוצה לדעת על מסלולים שמתאימים למתחילים (אמנם עם כושר גופני לא רע) באיזור הכרמל והקריות.
תודה מראש, שי.
|