טקסט הודעת פורום
6/9/2009 6:47:00 PM
אבי יער
איפוא לומדים את מקצוע מכאנאופן או איך שזה נקרא?
נושא:
איפוא לומדים את מקצוע מכאנאופן או איך שזה נקרא?
תאריך:
6/9/2009 6:47:00 PM
מחבר/ת:
אבי יער
ניסתי למצוא בארץ ולא מצאתי .
האם רק בחו"ל?
חזרה לפורום