הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2009 6:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי יער עם תוכן  איפוא לומדים את מקצוע מכאנאופן או איך שזה נקרא?
נושא: איפוא לומדים את מקצוע מכאנאופן או איך שזה נקרא? תאריך: 6/9/2009 6:47:00 PM
מחבר/ת: אבי יער

ניסתי למצוא בארץ ולא מצאתי .
האם רק בחו"ל?


חזרה לפורום