הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2009 9:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי מה רוצים לעשות
נושא: תלוי מה רוצים לעשות תאריך: 6/10/2009 9:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מתלה ארוך חשוב במהירויות גבוהות על קרקע משובשת, ושימושי במיוחד בDH תחרותי.

דוקא לדירט ו4X, למשל, מעדיפים מתלים קצרים ("2-"3 אם לא ז"ק), משום שמתלים ארוכים בולעים אנרגיה, ואתה רוצה כמה שיותר מהאנרגיה שאתה משקיע באויר, ולא בבולם...





וסתם הערה קטנונית ומתחכמת - 4feet זה לא מתלה קצר!!! :rolleyes:


חזרה לפורום