נושא: תלוי מה רוצים לעשות תאריך: 6/10/2009 9:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מתלה ארוך חשוב במהירויות גבוהות על קרקע משובשת, ושימושי במיוחד בDH תחרותי.
דוקא לדירט ו4X, למשל, מעדיפים מתלים קצרים ("2-"3 אם לא ז"ק), משום שמתלים ארוכים בולעים אנרגיה, ואתה רוצה כמה שיותר מהאנרגיה שאתה משקיע באויר, ולא בבולם...
וסתם הערה קטנונית ומתחכמת - 4feet זה לא מתלה קצר!!! :rolleyes:
|