הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2009 3:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור א עם תוכן  כדאי dirt jumper 4 ב 450 ש"ח, יד שנייה 110 מ"מ?
נושא: כדאי dirt jumper 4 ב 450 ש"ח, יד שנייה 110 מ"מ? תאריך: 6/10/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת: אור א

שווה או לא מה אתם אומרים לא מצאת עליו הרבה ביקורות וכאלה..


חזרה לפורום