טקסט הודעת פורום
6/10/2009 3:30:00 PM
אור א
כדאי dirt jumper 4 ב 450 ש"ח, יד שנייה 110 מ"מ?
נושא:
כדאי dirt jumper 4 ב 450 ש"ח, יד שנייה 110 מ"מ?
תאריך:
6/10/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת:
אור א
שווה או לא מה אתם אומרים לא מצאת עליו הרבה ביקורות וכאלה..
חזרה לפורום