טקסט הודעת פורום
6/10/2009 5:06:00 PM
רז רפאלי
תנסה לנקות את ה- cookies
נושא:
תנסה לנקות את ה- cookies
תאריך:
6/10/2009 5:06:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
זה די דומה בכל הדפדפנים
כנס למאפיינים של הדפדפן - הסטורית גלישה - מחיקת cookies
זה אמור לאפס את המשתמש שמחובר לאתר
חזרה לפורום