נושא: אחי תאריך: 6/11/2009 2:12:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
יש כולכך הרבה נושאים פה על אופני כניסה...כך שאתה יכול לבדוק גם אותם יש פירוט על לא מעט אופני כניסה מעולים במחירים של 1500+- לגבי האופניים שאתה צרפתה שמע תלוי מה אתה הולך לעשות איתם לרכיבה בעיר אני מניח שהם בסדר... החלקים לא בשמיים אבל היי זה רק אני בהצלחה
|