נושא: תלוי למה, ותלוי למי תאריך: 6/11/2009 2:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני רוכב רכיבות ארוכות עם טייץ מרופדים. נוח לי יותר. רכיבות שהן נטו FR/DH עם ג´ינס, בשביל ההגנה הנוספת.
בתחילת דרכי רכבתי עם מכנסיים קצרים - והיה בסדר.
מה שחשוב זה שהם לא יתפסו בכסא כשאתה מעביר את הגוף מעליו (מפחיד רצח, וגם מסוכן), ושלא תתפתח שפשפת.
מבחינתי טייץ טוב הוא בונוס, לא הכרח. לגבי הריפוד אני בכלל לא סגור - יש לי, אז אני לובש....
|