הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2009 10:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ספי שלם עם תוכן  rock shox אחורי וקידמי
נושא: rock shox אחורי וקידמי תאריך: 6/11/2009 10:47:00 PM
מחבר/ת: ספי שלם

שלום אנשים,

אני חדש פה ויחסית חדש עם שיכוך מלא, אז סורי על השאלה הקצת דבילית :)
אני רוכב על סקוט ספארק ורציתי לדעת איך אמורים למלא אוויר בROCK SHOX הקדמי והאחורי? פשוט בממלא אוויר בתחנת דלק?
יש לי ספרון קטן של PSI מתאים לפי המשקל שלי...

ומשהו קטן, אפשר הסבר קטן על מצב ה rebound?
לא בדיוק הבנתי מה ההבדל בין מצב "ארנבת" למצב "צב"... :)

תודה רבה.


חזרה לפורום