טקסט הודעת פורום
| 6/12/2009 12:11:00 AM |
|
נושא: לפי דעתי... תאריך: 6/12/2009 12:11:00 AM
מחבר/ת: נאור מלכה
אחלה אופניי כניסה אני היו לי גם אתם אופניים רק שנה שנתיים מעל אני לא זוכר אבל קניתי יד שניה משודרגות כל המערכת הוחלפה אני נהנתי איתם מאוד...
|
חזרה לפורום |
|
|