הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2009 12:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  לפי דעתי...
נושא: לפי דעתי... תאריך: 6/12/2009 12:11:00 AM
מחבר/ת: נאור מלכה

אחלה אופניי כניסה אני היו לי גם אתם אופניים רק שנה שנתיים מעל אני לא זוכר אבל קניתי יד שניה משודרגות כל המערכת הוחלפה אני נהנתי איתם מאוד...


חזרה לפורום