הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2009 6:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לחץ האויר בבולמים
נושא: לחץ האויר בבולמים תאריך: 6/12/2009 6:26:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

נקבע לפי השקיעה התחילית (SAG) כשאתה מעמיס את האופניים במנוחה עם משקלך הכולל את כל הלבוש והציוד שבדר"כ אתה לוקח לרכיבה.
בנוסף מושפע ממספר מאפיינים כמו אופי הרכיבה, אופי האופניים וכד´

את האויר בבולם ממלאים עם משאבת בולם ייעודית (ניתן למצוא כזאת בכ-150 ש"ח, יש לשים לב שהיא מתאימה עד 300 או 400 PSI)

לגבי ה-REBOUND (שיכוך ההחזרה):
ארנב - הבולם יחזור מהר מכיווץ למצבו ההתחלתי
צב - הבולם יחזור לאט מכיווץ למצבו ההתחלתי

כדי להתאים לרכיבה שלך תכוון לפי ניסוי וטעייה - תדאג שלא יחזור מהר מדיי (יבעט אותך למעלה לאחר כל מהמורה) ומצד שני לא ישאר למטה ויספיק לחזור למצב התחילי לפני המהמורה הבאה


חזרה לפורום