הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2009 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yariv baram עם תוכן   למה ה HG יקרה יותר ?
נושא: למה ה HG יקרה יותר ? תאריך: 6/12/2009 8:04:00 AM
מחבר/ת: yariv baram

תודה רבה על העזרה


חזרה לפורום