הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2009 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דידי דבוש עם תוכן  נגנבו אופנים giant NRSמציע פיצוי גבוה למי שיעזור
נושא: נגנבו אופנים giant NRSמציע פיצוי גבוה למי שיעזור  תאריך: 6/12/2009 10:34:00 PM
מחבר/ת: דידי דבוש

ביום חמישי 11/6 נגנבו לי אופניים מכיכר רבין giant NRS 2
בצבע אדום שחור שנת 2003 עם בולם קידמי TORA למרות שהוגשה תלונה אני מבטיח בשמחה לתת פיצוי כספי גבוה לכל מי שיוכל לעזור לי להחזיר אותם או במידה וישמע פרטים עליהם או שיודע איך אפשר לאתר
פרטים מזהים: מחזיק בקבוקים סגול, דיסק קדמי ואחורי שונים (קדמי חדש), צינור נוזל ברקס סדוק מאחור מוקף בסלוטייפ שחור, פדלים צד אחד רגיל צד שני עם חיבור לנעלים, שריטה עמוקה בחלק העליון של הכידון ושני מגנטים למד מהירות על הגלגל


חזרה לפורום