טקסט הודעת פורום
6/13/2009 5:12:00 AM
avi halima
עזרה בבלמים Shimano XT
נושא:
עזרה בבלמים Shimano XT
תאריך:
6/13/2009 5:12:00 AM
מחבר/ת:
avi halima
שלום לכל העוזרים, קניתי אופניים משומשות עם מערכות בלמים XT והייתי מעוניין לקבל מידע לגבי תפעול\כיוונון שלהם,תודה למגיבים.
חזרה לפורום