נושא: במעצורי XT הידראולים אין הרבה מה לעשות תאריך: 6/13/2009 1:50:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
כל זמן שאין אויר במערכת והרפידות תקינות נשאר לך רק ללחוץ על הידיות כדי לעצור זה בהנחה שאנחנו מדברים על מעצורי דיסק הדראולים במקרה של מעצורי V אכן יש כיוון ראשוני שמבצעים בזמן החלפת הרפידות כדי שישבו כמעט במקביל לחישוק (יש כאלו שאוהבים מקביל בדיוק) ומה שנשאר זה לכוון את הקפיץ שמחזיר את המעצורים כדי שבשני הצדדים הידיות יתרחקו באופן שווה מהחישוק
|