נושא: ככל שתמלא לחץ תאריך: 6/13/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
גבוה יותר תרד ההתנגדות לגלגול של הצמיג כלומר יהיה יותר קל ומהיר בדיווש, מצד שני האחיזה שלו תפחת. תתחיל עם לחץ מסוים (לדוגמא 40 PSI) ובמשך הזמן והרכיבות תשחק איתו קצת למעלה ולמטה ותראה מה הכי מתאים לך. אתה צריך למצוא את הלחץ שיהיה מספיק גבוה ויתאים לך מבחינת דיווש, ומספיק נמוך ע"מ שלא תאבד אחיזה בקטעים הרלוונטיים (ירידות, סלעים, דרדרת וכד´)
אגב, גבול הלחץ הנמוך הוא להמנע מסנייק בייט וגבול הלחץ הגבוה הוא להמנע מקריעת הצמיג המתיחה
|