הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2009 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ריחן עם תוכן  זקוק לעצת חכמים
נושא: זקוק לעצת חכמים תאריך: 6/13/2009 11:46:00 PM
מחבר/ת: ריחן

רקע:
ובכן...
בארבע השנים הקרובות (בליעינרע) אלמד בבאר שבע.

לצערי לאחר שגנבו לי את אופני הז"ק האהובות שלי נאלצתי לחזור לאופניים רגילות.

התלבטותי היא:
א. מה אני צריך לדרוש מאופניים שטח למתחילים פלוס?
שלדה (אלומיניום מן הסתם)?
מערכות הילוכים?
סוג בולם (כמה מ"מ?)?
בלמים? דיסק\ V ?
אני לא רוצה להישאר בשטח מאחור אבל אני גם לא מעוניין למשכן את נשמת הסטודנט העשירה ברוח אך לא במזומנים.

ב. האם יש איזה דגם מומלץ יחסית? אני מקציב לעצמי 1000-2000 ש"ח לקניה (כולל קסדה ואיבזור בסיסי)
מטרות האופניים אמורות להיות קודם כל להתניידות יומיומית עם סבל וארגז של תנובה ומעבר לכך שיהיו בעלות יכולות שיהיה אפשר להתקדם איתן גם מעבר לרמה בסיסית (אחרי הכל אני מעוניין להצטרף לקבוצת הרכיבה).

נכנסתי לחנות של מצמן במודיעין ושטפו לי שם את העיניים עם דגמים כמו הראלי mojave 2-7 והP1 של specialized.
וברור שיצאתי עם כאב ראש.

ג. איך אני יכול לגרום לאופניים שלי להראות לא אטרקטיביות בעליל (מבלי להרוס להן את הצורה!) על מנת שלא יגנבו.

תודה מראש


חזרה לפורום