הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2009 8:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני כניסה
נושא: אופני כניסה תאריך: 6/14/2009 8:22:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

א. ב-2000 ש"ח שלך הייתי משאיר לקסדה,כפפות,משאבה,פנימית אם ג´פה נוספת וכלי
עבודה קומפקטי לתיקונים כ400-500 ש"ח.מה שמשאיר לאופמיים כ1500-1600.
אז כמובן שהם יהיו אופני ז"ק מאלומניום.הייתי מסתפק ב24 הילוכים.
מה שבטוח זה להישאר אם בלמי V.הם יעצרו טוב יותר מבלמי דיסק ברמת מחיר זו.
הייתי מחפש את הבולם הטוב ביותר{פוקס,רוקשוק,סנטור..}בעל 80 מ"מ.
ב. הראלי והספשליזר הם זוגות מצויינות כאופני כניסה.אבל יש גם את דיגמי טרק 3700, 4300,4500.מרידה סאב 40.
בסופו של דבר קח סיבוב קצר על מספר זוגות וקח את הנוחות ביותר.
ג. יש אפשרות כמובן לקנות משומשות,שכול הזוגות שכתבתי אפשר למצוא אותם.
ולעיניין הגנבות-משומשות-אולי עוזר אבל מעט.לא להשאיר אותם לבד,בלילה שיהיו
בבית ובאונברסיטה לנעול טוב ולקחת את הכיסא איתך... ;)


חזרה לפורום