טקסט הודעת פורום
| 6/14/2009 1:42:00 PM |
|
נושא: עץ שנפל על הסינגל במנרה תאריך: 6/14/2009 1:42:00 PM
מחבר/ת: ארנון אופיר
מישהו רכב שם בסוף השבוע ויכול לספר אם פינו אותו או לא ? דברתי עם אייל שהוא המנהל הטכני בשבוע שעבר והוא אמר שהוא ידבר עם ק"קל. לא מדובר על העץ שאפשר לעבור תחתיו אלא לפניו.
|
חזרה לפורום |
|
|