הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2009 2:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  בולם
נושא: בולם תאריך: 6/14/2009 2:12:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

תלוי למה מיועדות האופניים.ההבדל לא מאוד גדול.אם האופניים לעיר ולשבילים לבנים.אז גם 80 מ"מ איכותי מספיק.


חזרה לפורום