טקסט הודעת פורום
6/14/2009 4:40:00 PM
אוריה קאפח
התלבטות בין 2 זוגות לאופני כניסה
נושא:
התלבטות בין 2 זוגות לאופני כניסה
תאריך:
6/14/2009 4:40:00 PM
מחבר/ת:
אוריה קאפח
רכבתי על שתי הזוגות הנ"ל אבל אני רוצה לדעת מה עדיף מבחינת איכויות
commencal meta 4.1
או
mongose otero comp 2008
חזרה לפורום