נושא: אני משוחד תאריך: 6/14/2009 10:43:00 PM
מחבר/ת: dan
אני התלבטתי בין ה Commencal ל GT Marathon Elite שיש להם שיטת שיכוח זהה ל Mongose לבסוף בחרתי ב Commencal בגלל תנוחת הרכיבה והשיכוך ה"עצבני" יותר. אם רכבת על שניהם, תבחר בזוג שממנו נהנית יותר.
דרך אגב, אשריך שאלו אופני הכניסה שלך. :suss:
|