הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2009 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan עם תוכן  אני משוחד
נושא: אני משוחד תאריך: 6/14/2009 10:43:00 PM
מחבר/ת: dan

אני התלבטתי בין ה Commencal ל GT Marathon Elite שיש להם שיטת שיכוח זהה ל Mongose
לבסוף בחרתי ב Commencal בגלל תנוחת הרכיבה והשיכוך ה"עצבני" יותר.
אם רכבת על שניהם, תבחר בזוג שממנו נהנית יותר.

דרך אגב, אשריך שאלו אופני הכניסה שלך. :suss:


חזרה לפורום