נושא: כיוון בולם אחורי GAINT WARP DS3 תאריך: 6/15/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: VAPOR CHILL
שלום לכולם,
ברשותי האופניים הנ"ל, עם בולם קידמי ובולם אחורי (לא קפיץ), כאשר ראיתי שיש אפשרות להתקין את הבולם בשתי צורות שונות, בהתחשב בעובדה שאני רוחב בעיקר שטח/שביל + כביש (15-20 דקות) איזה עדיף ? מה ההבדל בין שיניהם ?
צרפתי תמונה
|