הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2009 8:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  VAPOR CHILL עם תוכן  כיוון בולם אחורי GAINT WARP DS3
נושא: כיוון בולם אחורי GAINT WARP DS3 תאריך: 6/15/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: VAPOR CHILL

שלום לכולם,

ברשותי האופניים הנ"ל, עם בולם קידמי ובולם אחורי (לא קפיץ), כאשר ראיתי שיש אפשרות להתקין את הבולם בשתי צורות שונות, בהתחשב בעובדה שאני רוחב בעיקר שטח/שביל + כביש (15-20 דקות) איזה עדיף ? מה ההבדל בין שיניהם ?

צרפתי תמונה


חזרה לפורום