הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2009 9:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  זה נראה בסדר
נושא: זה נראה בסדר תאריך: 6/15/2009 9:25:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אולי יש מקום נוסף שאפשר למתוח, כמו בקצה החוט הנמתח?



חזרה לפורום