טקסט הודעת פורום
6/15/2009 9:25:00 AM
צחי בר סלע
זה נראה בסדר
נושא:
זה נראה בסדר
תאריך:
6/15/2009 9:25:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
אולי יש מקום נוסף שאפשר למתוח, כמו בקצה החוט הנמתח?
חזרה לפורום