נושא: ההבדל הוא במהלך המתלה, אבל... תאריך: 6/15/2009 11:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה מעביר את הבולם בין שני המצבים בלי לשנות שום דבר בבולם, אתה מקבל מתלה רך יותר במצב הארוך יותר. השקיעה (SAG) תהיה עמוקה יותר, והוא יסגור מהלך יותר בקלות.
אצלי יש אפשרות דומה (שינוי בין "6 לבין "7), ואני מכייל שקיעה נכונה במהלך הארוך, וכך המהלך הקצר קשיח משמעותית, ומשמש אותי לדיוושים ארוכים (כשלא צריך אקטיביות גדולה מהמתלה) ולקפיצות (אני לא רוצה לרכב קבוע במצב קשיחות שיכול לבלוע נחיתות). כך יש לי שני מצבי כיול שהמעבר ביניהם הוא פתיחה וסגירה של בורג - נוח במיוחד במסלולים שבהם יש עליה ארוכה ואחריה ירידה ארוכה, למשל.
|