טקסט הודעת פורום
| 6/15/2009 2:59:00 PM |
|
נושא: אוקי, ננסה שוב תאריך: 6/15/2009 2:59:00 PM
מחבר/ת: אילן אילן
לאור דבריך יתכן ובאמת אוכל לעשות משהו. אגב, אם זה משנה, בדקתי את האורך המינימלי והמקסימלי של הכבל במצב משוחרר ומהודק, והוא בסך הכל משחרר הפרש של סנטימטר.. אני מתלבט אם זה סביר או לא.
|
חזרה לפורום |
|
|