נושא: לאריאל אמיר כל אלה שענו לי לגבי הטיקים בדיווש תאריך: 6/15/2009 4:56:00 PM
מחבר/ת: dror h
ראשית תודה רבה לכם על התשובות והעזרה
ולגבי הפתרון כך הדבר
היום חזרתי לחנות ממנה קניתי תאופניים והסברתי שם תתופעה למכונאי מה שראיתי שהוא לקח תאופניים והעמיד על סטנד פירק את הפדלים ואת הקרנק (2 המוטות הארוכים מכל צד מקווה שאני מסביר את עצמי טוב)פירק את האום הגדולה מאוחרי זה לקח גריז בצבע אפור שם על ההברגות (אום של ציר הקרנק וסגר חזק)אותו דבר שם על ההבגרות של הפדלים אותו גריז וחיזק חזק כיוון את ההילוכים וגם כיוון את הקליפרים של הבלמים מלמעלה וזהו נסיעת מבחן הכל חזר להיות שקט מה באמת הפריע אנני יודע אבל עבודה של 15 דקות בלבד מוזר אבל אם הבעיה היא גריז שפוטרת מיטרד כזה אז באמת יש לי עוד הרבה מה ללמוד בנושא האופניים
אז שוב תודה רבה לכולם כאן אתם אנשים נפלאים ונקווה שלא יהיו לכולנו בעיות ורק שנזכה לנסיעות שקטות ובטוחות וללא תאונות
|