הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2009 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לאו דוקא
נושא: לאו דוקא תאריך: 6/15/2009 7:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מעט גריז מאפשר סגירה טובה יותר של ההברגה, משום שיש הרבה פחות התנגדות לסגירה. גם אני קיבלתי את העצה הזאת פעם, וזה עובד.


חזרה לפורום