טקסט הודעת פורום
| 6/15/2009 9:21:00 PM |
|
נושא: בעיית קריאת דופק שעון פולאר תאריך: 6/15/2009 9:21:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ
יכול להיות שזה לא הפורום המתאים אבל בכל זאת. האם משהו מכיר בעיה של קריאת דופק של השעון כאשר הוא נמצא צמוד לספידומטר (לא אלחוטי) תודה
|
חזרה לפורום |
|
|