הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2009 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ותוספת
נושא: ותוספת תאריך: 6/16/2009 10:58:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

לפי התמונה הבולם הוא עם קפיץ. בד"כ ע"י סיבוב הקפיץ ניתן להקשיח את הבולם (= preload ) וכך להקטין את השקיעה (כמובן, אוטומטית בשני במצבים, כמו במשפט הראשון בתשובתו של איתן).

האמת כשחושבים על זה שניה, גם זה פתיחה וסגירה של בורג... זה שקובע את הלחץ של הקפיץ... :p


חזרה לפורום