נושא: סיום הפרשה - סוף טוב, הכל טוב :-) תאריך: 6/16/2009 1:23:00 PM
מחבר/ת: אסף א
טוב, אז אני מרגיש חובה נעימה לעדכן אתכם על סיום המקרה לטובה :-) כאשר ראיתי בפורום תפוז את הפוסט של עידן מורטיגו הבנתי שאכן למישהו בכל זאת אכפת ועל כך באמת ששמחתי. הרמתי טלפון לורטיגו ושוחחתי עם עידן, הוסבר לי על ידי עידן כי מדובר בעובד שלו והבנתי ממנו כי הוא מצר על העניין באמת ובתמים. סיכמתי איתו כי אביא לו מחר את אופני לטיפול ולאור השיחה הנעימה שהיתה ביננו אני בטוח שאני גם אקבל יחס טוב שם.
לסיכומו של דבר אני חושב שגדולתו של בעל עסק, גם אם הלקוח זכה לקבל שירות רע, הנה לדעת להודות בטעות ולעשות דבר כד לתקן את התקלה. וכך עידן אכן עשה.
תודה לכולכם על היחס וההתעניינות. אני שמח שהקהילה כה רגישה ואכפתית והדבר מצביע ללא ספק על היחודיות שלנו וכוחנו הצרכני. רכיבה נעימה לכולכם ונתראה בסינגלים אסף
|