הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2009 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  משהו בטוח שתוכל להרכיב....
נושא: משהו בטוח שתוכל להרכיב.... תאריך: 6/16/2009 3:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם זכרוני לא מטעה אותי, הקצבת לעצמך 13Kש"ח, מה שמשאיר לך 8000ש"ח לגלגלים, מזלג, קראנק, מערכת הילוכים, בלמים, אוכף+מוט, כידון+מע´ראש+סטם.

לדעתי אפשר להסתדר -
רכיבי מערכת הנעה ובלמים ברמת דאור, גלגלים חזקים ולא יקרים, טאלאס36 יד"ש - ישאירו מקום לרכיבים נוספים חזקים באיכות סבירה.

סביר להניח שלא תקבל אופניים במשקל 12ק"ג, אבל לא זו המטרה...


חזרה לפורום