נושא: משהו בטוח שתוכל להרכיב.... תאריך: 6/16/2009 3:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זכרוני לא מטעה אותי, הקצבת לעצמך 13Kש"ח, מה שמשאיר לך 8000ש"ח לגלגלים, מזלג, קראנק, מערכת הילוכים, בלמים, אוכף+מוט, כידון+מע´ראש+סטם.
לדעתי אפשר להסתדר - רכיבי מערכת הנעה ובלמים ברמת דאור, גלגלים חזקים ולא יקרים, טאלאס36 יד"ש - ישאירו מקום לרכיבים נוספים חזקים באיכות סבירה.
סביר להניח שלא תקבל אופניים במשקל 12ק"ג, אבל לא זו המטרה...
|