הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2009 4:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מסכים בהחלט
נושא: מסכים בהחלט תאריך: 6/16/2009 4:13:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

בגלל זה כתבתי את המשפט האחרון ב"חצי הלצה" עם :p למרות שהוא עדיין נכון.

בנוסף, למי שלא אכפת לספור סיבובי קפיץ, זה אפשרי, אבל בטח לא נוח.


חזרה לפורום