טקסט הודעת פורום
| 6/16/2009 4:13:00 PM |
|
נושא: מסכים בהחלט תאריך: 6/16/2009 4:13:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
בגלל זה כתבתי את המשפט האחרון ב"חצי הלצה" עם :p למרות שהוא עדיין נכון.
בנוסף, למי שלא אכפת לספור סיבובי קפיץ, זה אפשרי, אבל בטח לא נוח.
|
חזרה לפורום |
|
|