טקסט הודעת פורום
| 6/16/2009 5:55:00 PM |
|
נושא: מחפש שותפ\ה לרכיבה ! תאריך: 6/16/2009 5:55:00 PM
מחבר/ת: שי ברלב
שלום לכולם...
אשמח לשמוע על פרטנרים לרכיבה מאיזור הקריות שגם הם בתחילת דרכם בעולם הזה (או שלא). ואם זה יצריך ממני לשתות יותר "מכבי" גם את זה אעשה..:-)
המשך שבוע נעים לכולם ! שי.
|
חזרה לפורום |
|
|