טקסט הודעת פורום
| 6/17/2009 1:04:00 AM |
|
נושא: אם ככה .. תאריך: 6/17/2009 1:04:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
אני מאמין שתסתדר בגדול .. אם תחפש מציאות ביד שניה .. אני קניתי טאלאס 36 במצב דנדשון ב 1800 !! אני מאמין שאם תחפש דברים טובים ביד שניה תוכל להרכיב לך אופניים מעולות בתקציב של 8000 (זה מה שנשאר אחרי השילדה .. לא ?)
|
חזרה לפורום |
|
|