טקסט הודעת פורום
6/17/2009 5:23:00 AM
ישראל
בעד ונגד אמינות יבואן gt
נושא:
בעד ונגד אמינות יבואן gt
תאריך:
6/17/2009 5:23:00 AM
מחבר/ת:
ישראל
אני מעוניין לרכוש אופניים יקרות מאוד מתוצרת gt אם מישהו יכול לתרום לי מניסיונו האישי אם היבואן זה יעזור לי מאוד. תודה מראש!
חזרה לפורום