הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2009 8:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  גם אני גר בנתניה.
נושא: גם אני גר בנתניה. תאריך: 6/17/2009 8:53:00 AM
מחבר/ת: מאור ניסים

במקרה גם אותו שם..אפשר אולי לארגן איזה משהו ככה מדי פעם..יש הרבה איפה לרכב. :rating:


חזרה לפורום