טקסט הודעת פורום
6/17/2009 8:53:00 AM
מאור ניסים
גם אני גר בנתניה.
נושא:
גם אני גר בנתניה.
תאריך:
6/17/2009 8:53:00 AM
מחבר/ת:
מאור ניסים
במקרה גם אותו שם..אפשר אולי לארגן איזה משהו ככה מדי פעם..יש הרבה איפה לרכב. :rating:
חזרה לפורום