הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2009 10:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת מוזר להשתמש בגריז גרפיט לציר מרכזי של אופניים
נושא: קצת מוזר להשתמש בגריז גרפיט לציר מרכזי של אופניים תאריך: 6/17/2009 10:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בד"כ הוא מיועד לטמפרטורות גבוהות, כלומר מהירויות גבוהות, ועם כל הכבוד לנו, המהירויות והעומסים שלנו - בעיקר בציר המרכזי - לא מתקרבים לגלגלי מכוניות.

אבל זה גריז, ויעשה את העבודה. אני מניח שהוא פשוט משיג אותו בזול......


חזרה לפורום