נושא: קצת מוזר להשתמש בגריז גרפיט לציר מרכזי של אופניים תאריך: 6/17/2009 10:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בד"כ הוא מיועד לטמפרטורות גבוהות, כלומר מהירויות גבוהות, ועם כל הכבוד לנו, המהירויות והעומסים שלנו - בעיקר בציר המרכזי - לא מתקרבים לגלגלי מכוניות.
אבל זה גריז, ויעשה את העבודה. אני מניח שהוא פשוט משיג אותו בזול......
|