טקסט הודעת פורום
| 6/17/2009 10:37:00 AM |
|
נושא: אחד מהיבואנים הטובים בארץ תאריך: 6/17/2009 10:37:00 AM
מחבר/ת: erez matas
אני לקוח שלהם מספר שנים וכמו כן רכשתי אצלם 2 זוגות אופניים(סניף נהריה) , חברה נחמדים ומקצועיים ובכל מה שקשור לאחריות על המוצרים אין להם תחרות :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|