הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2009 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  אגב, שילדה 2008 חדשה עם בולם RP23
נושא: אגב, שילדה 2008 חדשה עם בולם RP23 תאריך: 6/17/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

עלתה בסוף שנת הדגם 5800 ש"ח במצמן, ועם 10% הנחה קבועה בכרטיס אשראי זה בקושי 5220...
ככה ש-5000 ש"ח (למשומש) זה לא ממש מציאה, אפילו עם DHX.


חזרה לפורום