טקסט הודעת פורום
| 6/17/2009 10:58:00 PM |
|
נושא: אגב, שילדה 2008 חדשה עם בולם RP23 תאריך: 6/17/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
עלתה בסוף שנת הדגם 5800 ש"ח במצמן, ועם 10% הנחה קבועה בכרטיס אשראי זה בקושי 5220... ככה ש-5000 ש"ח (למשומש) זה לא ממש מציאה, אפילו עם DHX.
|
חזרה לפורום |
|
|