טקסט הודעת פורום
6/17/2009 11:12:00 PM
משה ניסים
היו לי כאלה
נושא:
היו לי כאלה
תאריך:
6/17/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת:
משה ניסים
האופניים הראשונות שקניתי. נהנתי מהם מאוד, עשו את העבודה. אופני כניסה מצוינות.
שדרגתי והעברתי אותם לגיסי. במחיר כזה אחלה אופניים.
חזרה לפורום