הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2009 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה ניסים עם תוכן  היו לי כאלה
נושא: היו לי כאלה תאריך: 6/17/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: משה ניסים

האופניים הראשונות שקניתי. נהנתי מהם מאוד, עשו את העבודה. אופני כניסה מצוינות.
שדרגתי והעברתי אותם לגיסי. במחיר כזה אחלה אופניים.


חזרה לפורום