נושא: מעביר אחורי shimano תאריך: 6/18/2009 9:25:00 AM
מחבר/ת: יוסי ויצמן
שלום לכם מעניין אותי מאוד הקטע הטכני שבאופניים רציתי לדעת מה ההבדל בין מעביר אחורי עם TOP NORMAL לבין LOW NORMAL ולאיזה מטרה זה הTOP ולאיזה מטרה זה הLOW
למה מתייחסים שרשום DROP OUT ( אני יודע מה זה באנגלית :) )
ודבר אחרון מה זה ה- TOTAL CAPACITY 33T \43T
תודה רבה
|