הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2009 9:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי ויצמן עם תוכן  מעביר אחורי shimano
נושא: מעביר אחורי shimano תאריך: 6/18/2009 9:25:00 AM
מחבר/ת: יוסי ויצמן

שלום לכם
מעניין אותי מאוד הקטע הטכני שבאופניים
רציתי לדעת מה ההבדל בין מעביר אחורי עם TOP NORMAL לבין LOW NORMAL
ולאיזה מטרה זה הTOP ולאיזה מטרה זה הLOW

למה מתייחסים שרשום DROP OUT ( אני יודע מה זה באנגלית :) )

ודבר אחרון מה זה ה- TOTAL CAPACITY 33T \43T

תודה רבה


חזרה לפורום