טקסט הודעת פורום
6/18/2009 2:16:00 PM
איתן ברמן
בסופ"ש אני רוכב, אם בכלל, ברמת הגולן
נושא:
בסופ"ש אני רוכב, אם בכלל, ברמת הגולן
תאריך:
6/18/2009 2:16:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בד"כ עם הילדים...
אולי כשיגדלו קצת נתחיל להדרים מדי פעם. :cool:
חזרה לפורום