הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2009 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן קריספיל עם תוכן  טוב אני אנסה
נושא: טוב אני אנסה תאריך: 6/18/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: יונתן קריספיל

ככה :

טופ נורמל - מעביר קדמי שפועל ממשיכת הכבל מלמעלה.
לואו נורמל - מעביר קדמי שפועל ממשיכת הכבל מלמטה.

בעצם נקבע מה אתה צריך ע"פ מבנה החיווט בשלדה.

דרופאאוט - החלק האחורי בו יושבת הנאבה. יש הורציונאלי יענו אופקי ויש ורטיקלי יענו אנכי. זה איפה שמתחברת האוזן. יתרונות וחסרונות בחסות גוגל.

טוטאל קאפאסיטי בטח ראית במעבירים אחוריים. מדובר בחישוב הבא :
(גלגש גדול מקדימה) - (גלגש קטן מקדימה) + (גלגש גדול מאחורה) - (גלגש קטן מאחורה) = טוטאל קאפאסיטי או בשם אחר Tooth capacity

הנה מאמר שמבהיר את העניין קצת אם אני לא הייתי בסדר

http://www.shopwiki.com/wiki/Derailleurs

מקווה שעזרתי! :suss:


חזרה לפורום